СПОНСОРСТВО

Агентство СОРОКА | Спонсорство на ТБ

Всі види прояву бренду в спонсорстві телевізійних проектів:



Ефірне спонсорство:

прояви бренду-спонсора в телевізійному проекті, а також при його промотуванні в телеефірі

...шоу і програм;
...художніх фильмів і серіалів;
...підтримка рубрік в ТБ-програмах;
...product placement.

Агентство СОРОКА | Спонсорство на ТБ
  



Телефонія та мобільні доповнення:

...прояви бренду-спонсора в запланованих проектом мобільних додатках, СМС, голосові повідомлення, на платформах для голосування і в інших мобільних послугах;
...
створення банерів, шпалер для робочого столу, заставок, мелодій, контенту для мобільних пристроїв;
...
створення і поширення контенту спонсора через інтерактивні додатки телевізійного проекту.



Інтернет-спонсорство:

...
прояви бренду-спонсора на сайтах і сторінках у соціальних медіа телевізійного проекту;
...
інтеграція елементів телевізійного проекту на сайти і в соціальні медіа бренду-спонсора;
...
проведення активації (конкурсів, акцій...) від бренду-спонсора на сайтах і сторінках у соціальних медіа телевізійного проекту з можливою інтеграцією в телеефір.



Маркетингова підтримка проекту:
розробка і проведення заходів та акцій, пов'язаних зі телевізійним проектом

...промо-акції спонсора на кастингах, зйомках і турах;
...брендування елементів та декорацій;
...використання продукту в проекті;
...
розповсюдження поліграфічної продукції та сувенірів, робота промоутерів... під час проведення зйомок проекту.