МедіЙНІ послуги
реклама на телебаченні
реклама на радіо
обирайте зручний формат реклами
1. спонсорство
Ефірне спонсорство:
прояви бренду-спонсора в проекті, а також при його промотуванні в теле- чи радіо-ефірі
шоу, програм, художніх фільмів, серіалів;
підтримка рубрик в програмах;
створення ексклюзивних проектів;
product placement.
Телефонія та мобільні доповнення:
прояви бренду-спонсора в запланованих проектом мобільних додатках, на платформах для голосування та в інших мобільних послугах;
створення банерів, шпалер для робочого столу, заставок, мелодій, контенту для мобільних пристроїв;
створення й поширення контенту спонсора через інтерактивні додатки проекту.
Інтернет-спонсорство:
прояви бренду-спонсора на сайтах і сторінках у соціальних медіа проекту;
інтеграція елементів проекту на сайти та в соціальні медіа бренду-спонсора;
проведення активації (конкурсів, акцій...) від бренду-спонсора на сайтах і сторінках у соціальних медіа проекту з можливою інтеграцією в ефір.
Маркетингова підтримка проекту:
розробка і проведення заходів та акцій, пов'язаних із проектом;
промо-акції спонсора на кастингах, зйомках і турах;
брендування елементів та декорацій;
використання продукту в проекті;
розповсюдження поліграфічної продукції та сувенірів, робота промоутерів... під час проведення зйомок / створення проекту.
2. розміщення реклами
Розміщення рекламних відео- чи аудіо-роликів в ефірі телеканалів та радіостанцій